Ugly sneakers- ovládli svet?

Po predstavení na fashion weekoch na street style fotografiách sa tento zvláštny trend rozšíril. A keď sa Kendall Jenner, Kim Kardashian a Hailey Baldwin ukázali v "dad  sneakers" a to nie len na uliciach, ale dokonca aj na ich sociálnych sieťach začal sa úplný ošiaľ. A teraz na nás číhajú na každom kroku v meste či v nákupných centrách.

Prečo vlastne "ugly" (škaredé) alebo "dad" sneakers? Ich vzhľad je úplne odlišný od tenkých, elegantných alebo dokonca aj od klasických, či už športových tenisiek. Ich podrážky sú aj 3-5x väčšie ako klasické platformy na topánkach. Samozrejme pre niektorých to môže byť výhoda- byť nanápadne o pár cm vyšší.
Napríklad  Balenciaga Triple S sa stal najpredávanejšou vecou. Nato stránka Hypebeast zverejnila na Instagrame novú verziu - Super S. Tieto tenisky mali mať váhu okolo 10 kg a mať najmenej 5 poschodí podrážok. To je už trochu dosť...nemyslíte? 
Neviem či je to mnou, ale rozhodne si myslím, že to zašlo trochu priďaleko. Najprv sa mi to páčilo, malo to nádych niečoho z minulosti a zároveň to bolo niečo ,in, a hlavne zaujímavé.  Bol to pekný crazy trend, ktorý sa v upravenej verzii vracia z minulosti, no teraz som si istá, že to bude aj pokračovať. Viacero mladých designerov sa pokúsilo prispieť niečím zaujímavým (alebo skôr ešte viac ugly). Posúďte sami.


Čo si myslíte vy o tomto trende? Napíšte mi do komentárov. Som zvedavá na každý názor.

Komentáre

  1. Některé se mi líbí, ale na sebe bych si je nevzala.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě tyhle boty přijdou úplně příšerný a já bych do nich peníze asi nikdy neinvestovala :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se tenhle trend absolutně nezamlouvá, asi bych si na sebe nevzala ani jedny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už od začátku si říkám, jestli si ze mě někdo s tímhle dělá srandu nebo ne. A jsem ráda, že jsou tu tací, co se nepotřebují chytat všeho. :D Pokud chtějí, aby něco vypadalo jako odpad, mohou to najít v popelnici, jinak to nevidím.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám tenisky ráda a nosím je kde se dá, ale do tohohle bych teda asi nešla :D

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja súhlasím s tebou, neviem tomu prísť na chuť a na ženskej nohe to vyzerá absolútne otrasne.
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zo začiatku sa mi tento trend vôbec nepáčil, no postupom času ako som s ním videla rôzne možné variácie, môžem povedať, že veľa urobí to, ako to vie človek nosiť a predať :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj mne sa to zo začiatku páčilo, ale 10 kg je už trošku extrém :D u mňa keď už tenisky, tak converse alebo biela klasika :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tento trend je úplne mimo mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj zaujal nás tvoj blog prosím kontaktuj nás na info@manzara.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3