Autumn is back!

Prvé náznaky jesene sú už konečne tu. Aj keď ešte možno stále smútim za krásnym letným počasím a hlavne prázdninovými dovolenkami, už sa popravde veľmi teším na túto jeseň. No toto počasie so sebou prináša nielen pekné a príjemné babie leto, ale aj chlad a dážď. Preto si musíme vytiahnuť zo skrine zase naše teplučké bundy, svetre a kabáty a samozrejme si musíme aj doplniť náš šatník, pretože nová jeseň znamená "nové trendy".   

  • Ako prvé musíme rozhodne siahnuť po niečom kockovanom! 

Pri károvaných veciach som v poslednom období úplne podľahla kockovaným sakám a kabátikom. V rôznych farebných prevedeniach dokážu byť takou dominantou outfitu, že k nim stačí len jednoduché jeansy, tričko alebo blúzka a nenápadné doplnky.
Nech je to už sukňa alebo šaty všetko sa dá skombinovať so štýlovým (môžno aj over-sized) pulóvrom a tento outfit bude priam dýchať jeseňou. 

  • Farebné kabáty

Kabáty sú tento rok v obchodoch naozaj vo všetkých strihoch, materiáloch, farbách a štýloch. Ja som našla takúto inšpiráciu:

  • Punk spirit
V tomto štýle ma oslovili hlavne nohavice a topánky- čižmy, ktoré sa dajú skombinovať aj s elegantým oblečením. 

A ešte pár oufitov na záver pre inšpiráciu:


Už ste pripravení na jeseň? A ktoré sú vaše obľúbené trendy?





Komentáre

  1. Upřímně trendy moc nesleduju, ale pokukovala jsem už po kostkovaném saku, které když se dobře zkombinuje, tak vypadá úplně fantasticky :)) Moc se mi líbí i punkové prvky, sama jsem si nedávno koupila boty, které jsou celkem punkové :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach jo, tak já se tady snažím omezit nakupování oblečení a vy pak sepíšete tenhle super článek a já zjistím, že nic z toho v šatníku nemám sakra :D :D něco károvaného si fakt musím pořídit .. nikdy bych neřekla, že se mi to tak bude líbit, ale letos na podzim to fakt vidím všude kolem sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jee, to je krásná inspirace. Moc se mi líbí to kostkované "sako". Jinak mám dlouhý kabát, klobouk, který miluju a svetry, tak ty jsou opravdu mým oblíbencem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už je to dlho, čo trendy a celkovo módu až tak neriešim. :D Ale páčia sa mi tie kockované kúsky. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Letos jsem si poprvé hrozně oblíbila právě ty kostičky :) sehnala jsem konečně pěkné kostkované sako a tak si je teď užívám :) na barevné kabáty mě moc neužije, mám svůj oblíběný tmavě šedý, až skoro černý, na který nedám dopustit :) ale podzimní módu jako takovou mám moc ráda :)

    Belle âme

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné. Nejvíce se mi líbí ty kostkované saka a hlavně nejhezčí je ta kombinace svetrů a sukní. To miluju a vypadá to prostě úžasně 😍
    Michaela Cheetah

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3