Čistá a zdravá pleť každý deň...

Naša pleť sa vždy odzrkadľuje na tom, ako sa o ňu staráme. O seba sa musíme starať stále, aj keď máme zlý deň alebo sa nám vôbec nič nechce a naša pleť to predovšetkým potrebuje najviac. Ako sa človek stará o seba nám o ňom povie veľa a zvyčajne to zbadáme na prvý pohľad.
Musím sa priznať, že najprv som sa ani ja nestarala tak veľmi o moju pleť.Moja pleť bola čím ďalej tým suchšia a suchšia. Nemala som čas sa o ňu dôkladne starať. Poznáte ten pocit keď toho máte naozaj veľa a nič nestíhate a keď máte konečne aspoň jednu voľnú chvíľu, tak si chcete oddýchnuť a nie sa ešte zaoberať nejakými dlhými čisteniami pleti. No nakoniec som si povedala: Musím to zmeniť!
Takže poďme si ukázať ako sa starať (alebo aspoň ja to tak robím) o svoju vzácnu pleť.

1. Kozmetika, ktorú používam každý deň:
BIODERMA
Bioderma ma hneď oslovila hlavne svojím účinkom, ktoré som videla na viacerých ľuďoch a všetci s ňou boli nadšení a odporúčali ju. Bioderma ponúka rôzne rady produktov na všetky typy pleti.
  • SENSIBIO- citlivá pleť
  • HYDRABIO- dehydratovaná pleť
  • ATODERM- veľmi suchá pleť
  • SEBIUM- mastná pleť s nedokonalosťami a sklonom k akné
  • ABCDERM- pre deti
  • PHOTODERM- ochrana pred slnkom
  • a oveľa viac...
Ja osobne používam radu HYDRABIO na moju dehydratovanú pleť a niektoré produkty zo SÉBIA na niktoré nedokonalosti pleti. Je to veľmi efektívne ak sa neflákame a produkty používame na každodennú starostlivosť. 1 set zahŕňa- krém, masku, peelinkový krém, pleťové mlieko and pleťovú vodu.

YVES- ROCHER
Francúzska značka, ktorá má čisto prírodné zloženie. Neponúkajú len produkty na pleť, ale aj veľa iných ako napríklad sprchové a opaľovacie gély, telové mlieka, parfum a aj make up. Všetky veci majú ľahké zloženie a nedráždia pokožku. A ešte k tomu aj nádherne voňajú.









Ďalšie značky, ktoré používam: PUPA, DERMACOL, GARNIER, NIVEA, FOR LIVE AND MADAGA...

A pár tipov na záver:
Spi na čistom a jemnom. Naozaj, jemný a hodvábny vankúš ti pomôže k zdravej pleti. Častejšie si meň svoj vankúš, pretože nečistoty z vankúša sa počas noci ukladajú do tvojej pleti.

  • Voda. Voda je kľúčom k celému zdravému telu. Veď vlastne 60-70% nášho tela tvorí voda. Zostať hydratovaná ti pomôže aj ožiariť a osvetliť pleť, pomáha ku zdravým a lesklým vlasom a má ešte veľa iných výhod.
  • Spánok. Ako pitie vody, dopriať si poriadny spánok je ten najlepší krok ku krásnej pleti. Najlepšie 8-10 hodín ničím nerušeného spánku.
  • Zdravé jedlo. Aj keď sa to nie vždy dá dodržať, zdravé jedlo je tá najlepšia cesta k zdravej pleti. Uisti sa, že prijímaš veľa vitamínov a všetkých potrebných látok v potrave. Nech je plná hlavne:
  1. ovocie: vodný melón (obsahuje veľa vody), pomaranče, čučoriedky, jahody
  2. zeleninu: špenát, šaláty, uhorku, paradajky a avokáda
  • Opatrne s horúcou vodou. Ja viem, nič neznie lepšie ako horúci kúpeľ na chladný zimný večer. A je to v pohode, pokiaľ z toho nevznikne rutina. Horúca voda môže poškodiť a vysušiť našu pokožku. Takže zatiaľ čo je v poriadku vychutnať si teplý bublinkový kúpeľ (príležitostne), používaj aj chladnú alebo vlažnú vodu v sprche a tiež pri umývaní tváre. Tvoja pokožka ti bude vďačná.
  • Menej stresu. Stres nikomu neprospieva ani nášmu spánku. A veľakrát sa stresujeme za úplne nepodstatné veci. Skúsme trochu zrelaxovať a viac si byť istí sami sebou.
 
 Myslím si, že to je všetko. Ďakujem za váš čas, že ste to dočítali až dokonca. Dúfam, že ste si to užili a niečím sa aj inšpirovali.

Komentáre