Už žiadna zlá nálada! Motiváčné tipy na každé jesenné ráno...


 Aj keď si to ešte stále ani ja nechcem priznať,ale leto nás už pomaly opúšťa. No lúčiť sa nám s ním vôbec nechce. Chceme späť tie bláznivé dovolenkové dni na pláži, alebo výlety v prírode, alebo len také lenivé dni v posteli s Netflixom a zmrzlinou. No čas ide ďalej a mali by sme sa pripraviť na jeseň.
Jeseň je vo svojej podstate krásne obdobie. Je plná farieb, nových začiatkov, a samozrejme nových oživení v šatníku (táto zmena je moja najobľúbenejšia). Ale veľakrát nevnímame tieto nádherné stránky jesene. Musíme uznať, že po bezstarostnom lete na nás asi ťažko zapôsobí chladnejšie obdobie a ešte aj spojené so začiatkom školy a povinností.
Ale dá sa to a my sme na to už prišli. musíte mať tú správnu motiváciu a aj chladné a tmavé ráno sa vám budú zdať ako ten najkrajší štart do niečoho nového.


CITÁTY 🧡

Milujeme citáty a hlavne ich úžasné myšlienky. S nimi idú všetky prekážky ľahšie. A poradia si dokonca aj s každou zlou náladou. Obklop sa nimi všade, my ich máme hlavne plný mobil.



 


DOPLŇ SI DO IZBY DEKORÁCIE S NÁDYCHOM JESENE 💛
  • Skús si do izby pridať nejaké vankúše, deky pre komfort a miesto kde môžeš relaxovať alebo si čítať so šálkou čaju. Sviečky alebo svetielka, ktoré rozžiaria aj ten najtmavší večer. 
  • Sprav si vo všetkom poriadok aj na svojom písacom stole a hneď pôjdu aj všetky úlohy do školy ľahšie. 

 

DLHÉ PRECHÁDZKY 💚
Prechádzky vo farebnej prírode ma nikdy neomrzia a vždy mi dodajú energiu a skvele si pri tom oddýchnem. Hlavne môj pes tieto jesenné prechádzky nedá za nič.  


 

 

 

 

 

 

ČAS NA KÁVU 🧡

Nenecháme si predsa uniknúť tú atmosféru Pumpkin spice latte a príjemnú vôňu horúceho nápoja.

 

MOTIVÁCIA PRE NÁS ZNAMENÁ AJ MAŤ KAŽDÝ DEŇ ÚŽASNÝ OUTFIT 💛

Aj mne sa stáva, že ráno vstanem a najradšej by som išla von aj v župane, no pohodlné a ešte aj štýlové oblečenie mi vždy vylepší náladu. Keď mám pekné oblečenie, do ktorého vnesiem kúsok svojho štýlu znamená, že sa cítim viac sama sebou. Neviem ako vy, ale mne to naozaj pomáha.
 Aj v ten najpochmúrenejší deň musíme vyzerať skvele. Veď predsa móda je navrhnutá na každé počasie. A tieto jesenné vzory a farby sú doslova na zožratie.
Napríklad jesenné vzory ako káro alebo rockstar doplnky, chlpaté oversized svetre,

Neskutočne veľká škála farieb. Naše najobľúbenejšie túto jeseň sú: červená, šedá, bordová, horčicová, tmavozelená, bledomodrá a bledoružová.
Pár tipov, ktoré nás v predajniach oslnili:
https://www.bershka.com/sk/d%C3%A1mske/oble%C4%8Denie/bundy/kr%C3%A1tky-kab%C3%A1t-z-falo%C5%A1nej-ko%C5%BEu%C5%A1iny-s-klopou-c1010193212p101533027.html?colorId=610 -49,99€
https://www.bershka.com/sk/d%C3%A1mske/oble%C4%8Denie/kab%C3%A1ty/kab%C3%A1t-s-gomb%C3%ADkmi-c1010240019p101524536.html?colorId=320 -55,99€
https://www.hollisterco.com/shop/eu/p/-12301319?categoryId=85721&seq=03&faceout=model -39€


JESENNÝ PLAYLIST 🧡

  • NF- You are special
  • Shawn Mendes- Hold on
  • Ed Sheeran- Autumn leaves
  • Peter Bic Project- All those places
  • Portugal. The Man- Feel it still
  • Robin Schulz & Marc Scibilia- Unforgettable
  • Hozier- Work song
  • Lord Huron- The night we met
  • Tom Odell- Long way down
  • Keane- Somewhere only we know

ZAČNI S DIÁROM 💛

Môj obľúbený bullet journal ma vždy dostane zo zlej nálady. Píšem si tam čo mám urobiť (inak by som to dávno zabudla), my goals (ktoré ma stále motivujú k zlepšeniu), rôzne citáty a plány na celý mesiac. A okrem iného sa s tým dá dobre zabiť nuda.


Dúfam, že som ťa aspoň trochu inšpirovala a spravila krajšie jesenné obdobie. 
Your G.🖤


 

Komentáre