Fall outfit ideas

Máte to aj vy tak, že  každé toto jesenné ráno (a nielen cez jeseň, ale celý rok) stojíte pred skriňou a z tade na vás vykúkajú len tie isté veci, ktoré sa vám už nechce obliecť alebo sa vám na ten deň nehodia? 
Myslím, že toto je presne môj prípad. Niekedy sú rána, kedy sa mi chce obliecť niečo pohodlné a nenápadné. A inokedy sa mi chce obliecť niečo v čom si ma každý všimne, niečo čo nie je také bežné. 
Viem, že by som si mala nachystať oblečenie deň vopred, no nikdy na to nenájdem čas, a preto možno nestihnem skombinovať outfity tak, ako by to bolo najlepšie.

Mám tu pre vás pár vecí a kombinácií, ktoré túto jeseň naozaj oživia. 

Tieto outfity som vytvorila v SHOPLOOK. 

Dúfam, že vás aspoň kúsok inšpirovali tieto outfity. Ďakujem za váš čas.
Your G. ❤💛❤



Komentáre