Naše jesenné "musthave" kúsky

Každé obdobie so sebou prináša špeciálne veci, nové farby, novú inšpiráciu. Jednoducho nový začiatok... Ten úžasný pocit, keď začíname odznovu, bez predošlých problémov a chýb. No dobre až také jednoduché to nie je, ale je skvelé začať odznovu alebo niečo úplne nové.


Keď už leto odchádzalo prichádzala tak trochu pochmúrna nálada jesene, a preto som hneď vyrazila do obchodov a na e-shopy, aby som si tento čas spríjemnila a trochu sama seba potešila. Veď nákupy sú vždy najlepší liek na zlú náladu, nie je tak?
Jeseň mi priniesla nové "musthave" kúsky, ktoré si musíte pozrieť!

KOZMETIKA

  • Matný rúž od MaybellineSUPERSTAY MATTE INK: odtieň Loyalist
Mne skvele padol práve tento odtieň, no z tejto rady sú aj iné úplne úžasné odtiene, ktoré si zamilujete a navyše majú ten jesenný nádych.


  • Kontúrovacia paletka - od Gabriela Salvette 


OBLEČENIE

  • Svetre, bez ktorých by ani nemohla byť jeseň- mám tu pre vás pár tipov:
  • Bershka: Chlpatý sveter s rolákom- 19,99 €                       C&A: Jumper- green-melange- 12.00 € 



DOPLNKY

  • Retiazky- moja zbierka sa túto jeseň naozaj rozrástla, v poslednej dobe ma fascinujú jednoduché kúsky s nekonečnou eleganciou a dokonalosťou

H&M: Náhrdelník s príveskom- 6,99 € , Bershka: Náhrdelník s rôznymi retiazkami- 7,99 € 

  • Baretka- v tej správnej farbe v nej určite zažiarite a každému outfitu dodá krásnu bodku
    • ←Námornícka šiltovka- Bershka- 12,99€
    • →Vlnená baretka- Reserved- 14,99€














DOBROTY

  • Jablkový koláč- čo by to bola za jeseň bez klasických jablkových a tekvicových koláčov
  • Pumpkin spice latte- ale to je na jeseň samozrejmosť :)
  • Čierny čaj s mliekom-  anglický čaj
Viem, že to nie je žiadna novinka, no musím sa priznať, že som to zatiaľ čaj s mliekom neochutnala. No po tejto skúsenosti by som pila čaj s mliekom každý deň. Prebudí ma to ako káva a navyše je to zdravšie.


To bude asi všetko... dúfam, že sa vám páčili naše "musthave" vecičky.
A ktoré kúsky prirástli túto jeseň k vášmu srdcu? Napíšte nám do komentárov. 😍💛

Komentáre

  1. Čaj s mlékem jsem ochutnávala jen jednou a přišlo mi to více než zvláštní :D ale třeba tomu jednou přijdu na chuť :)
    Ten žlutý svetr vypadá moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je to iná chuť, každému to nemusí zachutiť. No ja som našla úžasnú čajovňu a odvtedy ho mám rada :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Náhrdelníky (nebo bšelijaké doplňky) a oversized svetry jsou taky moje musthave! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle rtěnky od Maybellinu jsem si zamilovala, mají krásné odstíny a na rtech vydrží snad úplně všechno :) Svetry jsou naprostým must have na podzim a zimu, sama jsem si jich za poslední týdny nakoupila docela dost a miluju nosit každý jeden z nich :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pro mě to je asi letos hlavně jablkový koláč, za tehle víkend jsem rovnou pekla dva a pak taky svíčky, spoustu svíček :))

    Malá Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3