Vianočné darčeky trochu inak...

A zase prichádza čas, keď máme ten istý problém... vianočné darčeky. Čo by najviac potešilo našich blízkych, či stihneme nakúpiť všetky darčeky a veľa ďalších otázok...
No nakoniec aj tak budem asi všetko riešiť na poslednú chvíľu. Toto som presne celá ja.

Aj keď viem, že v prvom rade Vianoce nie sú o darčekoch a je strašne smutné, že už len málo ľudí vie prečo oslavujeme tento sviatok. Takže prosím nikdy na to NEZABÚDAJME.

Ale samozrejme proste darčeky k Vianociam patria, ukazujeme tým hlavne, ako veľmi sú pre nás naši blízki dôležitý. Tento rok by som sa chcela vyhnúť tomu stresu- kupovaniu darčekov na poslednú chvíľu, a preto som nad nápadmi začala premýšľať už teraz a možno sa aj vy niečím inšpirujete.

  1. Hravé ponožky

  2. Bezdrôtové slúchadlá
  3. Stieracia mapa- skvelý darček pre cestovateľov, ale aj ako doplnok do bytu
  4. Darčekové karty
  5. Lístky- napr. do kina, divadla alebo na koncert

  6. Doplnky

  7. Balík alebo nádoba všetkého, čo má človek najradšej- napríklad to môžu byť cukríky, čokoláda, káva, kozmetické prípravky
  8. Hrnček s dôvodmi prečo máme radi toho druhého- presne toto som dostala od mojej sestričky a bol to ten najúžasnejší a hlavne najúprimnejší darček
  9. Prípravky od LUSH- úžasná prírodná francúzska kozmetika, a ešte má aj cute obal
  10. Spomienky s popisom- niečo čo môžete vyrobiť aj doma a vyzerá to skvele
    Tak toto sú aspoň niektoré tipy. Dúfam, že vás niečo inšpirovalo 💗 Ak máte tiež nejaké zaujímavé darčeky, tak mi napíšte do komentárov... 
  11.  Ďakujem...your G. 💜

Komentáre

  1. Loni jsem poprvé někomu nadělila nabitou dárkovou kartu, protože jsem nevěděla, co koupit a měla úspěch, za což jsem ráda :) Člověk si aspoň sám vybere to, co mu udělá radost. Jinak se většiny svého okolí ptám, co by jim udělalo radost, ať nejsem s dárky úplně vedle :)
    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3