Nový rok s novým štýlom...

Nový rok...nová inšpirácia...motivácia...predsavzatia a samozrejme aj nový look. Tento rok začneme s tými najlepšími módnymi kúskami.
Ale čo je vlastne teraz módne? -Podľa mňa je to asi všetko v čom sa cítite dobre, pohodlne a hlavne sebaisto. Nie je na to správna odpoveď. Je to len otázka vkusu každého z nás. Každý predsa vidí krásne niečo iné, má iný názor a nikto sa s nikým nezhodne úplne vo všetkom. Fascinujúce...nie? A to je na tom to najkrajšie. Preto je tento svet taký pestrý. 💖
Za mňa sú to tieto outfity, ktoré som vytvorila...čo na nich poviete? Ak máte nejakú inú vychytávku určite mi dajte vedieť v komentároch.

  • Novoročný párty štýl
  • Casual
  • Freezing cold
  • Elegantný 

Komentáre

  1. velmi sa mi pacia vsetky outfity..najviac vyuzivam eleganty kvoli svojej praci.. ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z těchto všech se mi asi nejvíce líbí druhý look casual. Ten bych si klidně oblékla, asi by ke mně z toho všeho sedl nejvíce. Možná ještě freezing cold. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3