Ako na perfektné obočie

Obočie sa stalo v poslednom čase akoby našim módnym doplnkom. Je veľmi dôležité aby bolo perfektne vytvarované (čo vôbec nie je jednoduché a veľa závisí od vášho prirodzeného tvaru) a vhodne namaľované. Ja sama nemám dokonalé obočie, ale snažím sa ho vylepšiť. Niekedy sa pristihnem pri tom, že ako prvé si na človeku všimnem jeho obočie. Je dominantou celej tváre a myslím si, že by sme mu mali venovať náležitú pozornosť.




Hlavne by sme nemali zabúdať, že obočie má vyzerať v prvom rade prirodzene. Mnohokrát sa stretávam s príliš umelým a silno nafarbeným obočím, ktoré vôbec nepôsobí pekne. 

1. Husté obočie 

Ak má niekto husté obočie od prírody, môže byť naozaj šťastný. My ostatní si však musíme k efektu hustého obočia trochu dopomôcť. Mám zopár tipov, ktoré som nedávno objavila:

a) ricínový olej- účinky tohto oleja sú preukázané, stačí ho votrieť každý večer po odlíčení. Zaobstarať si ho môžete napríklad v lekárni alebo drogérii. Aplikovať sa odporúča kefkou zo starej maskary. Je taktiež vhodný pre zhustenie rias.


b) rastové sérum na obočie- pri poškodení, zlom vytrhaní alebo strate obočia, je možné použiť špeciálne rastové séra pre rast a zahustenie rias a obočia. Je to však zdĺhavá metóda a nie u každého funguje. Ako príklad môžeme uviesť Renokin lash lash je prírodné sérum bez konzervantov.



c) permanentný make-up- ide o tetovanie obočia, ktorým je možné upraviť tvar, farbu, intenzitu, hustotu aj dĺžku obočia. Je to metóda pomerne nákladná, cena sa pohybuje od 120 €. Avšak predtým ako sa rozhodnete pre takéto riešenie, zvoľte naozaj skúsenú a šikovnú kozmetičku, aby vaše obočie vyzeralo prirodzene a podľa predstáv.






2. Úprava a farbenie obočia 

želaný efekt obočia sa dá dosiahnuť aj formou maľovania obočia. V tomto prípade sa však jedná o každodennú rutinu. Každodenné líčenie by sme mali dokončiť úpravou obočia. 

a) vytrhávanie- dajte si záležať na kvalitnej pinzete s ostrými hrotmi a vždy sa trhá v smere rastu chĺpkov. Ja však túto činnosť ponechávam väčšinou na kozmetičke. 

b) dofarbenie- na celkovú úpravu môžeme použiť buď ceruzku- čo niekedy môže spôsobiť prísne tvary, alebo použijeme matné tiene- ja konkrétne používam tiene od catrice cosmetics a špirálu na obočie od loreal paris- brow artist plumber. 


Stručný návod ako s tieňmi pracovať: 

malý tip: blendujte obočie dovtedy, kým nebude vidno žiadnu viditeľnú pomocnú čiaru :)

c) fixácia- nakoniec obočie učešem kefkou.


A ako upravujete svoje obočie vy? Dúfam, že som vám priniesla užitočné rady a tipy. Poprípade ak máte vy nejaký tip, budem veľmi rada, keď sa so mnou v komentároch podelíte a dozviem sa niečo nové.

R. 

Komentáre

  1. Já občas dotvaruji, protože mi špatně roste v jedné části. Ale řekla bych, že docela dobře. Celkově je mi ale jedno jak to kdo má, pokud to není vyloženě nějaký unikat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám dosť riedke obočie (už dlho chcem vyskúšať ricínový olej), takže ho musím stále dokresľovať, na čo používam tieň od Catrice / tiene na obočie od Essence :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3