Jarný vánok v šatníku

Konečne sme sa dočkali...je tu jar. Môžeme odložiť teplé kabáty a vybrať zase svieže farby, ľahké materiály a hravé vzory.
Táto jar so sebou prináša aj pár nových a zaujímavých trendov. Nové pravidlá! Ide napríklad o kombinovanie viacerých farieb, nové tvary a strihy.
No vždy si nové trendy len pridávame k svojmu vybudovanému vlastnému štýlu, to je najdôležitejšie.
Nižšie je pár tipov, ktoré som vybrala. Ktoré sú tie vaše najobľúbenejšie jarné novinky a úlovky?

  • ODVÁŽNE FARBY

Túto jar sa farieb naozaj nemusíme obávať. Všetky sú povolené (ale s mierou samozrejme). A najlepšie skombinovanie bude, ak celý outfit bude len z jednej výraznej farby.

  • VOĽNÉ ŠATY

Ležérny, no zároveň elegantný francúzsky štýl. Vintage šaty na vás vyniknú v akejkoľvek kombinácii, či už šaty s rôznymi vzormi, ale i jednofarebné alebo s opaskom v páse.
Nás zaujali tieto ľahké, voľné šaty z e-shopu Manzara:


  • OVÁLNE OKULIARE

50-te a 60-te roky sú späť, aspoň čo sa týka okuliarov. Tu uvidíme hlavne menšie veľkosti a zaujímavé tvary. 

  • BAMBUSOVÉ KABELKY

Musím sa priznať, že z tohto trendu nie som veľmi nadšená. No stále sa nájdu nejaké výnimky, pri ktorých si poviem: "nakoniec to nie je až také zlé" a dá sa to naozaj krásne skombinovať.
-kabelku z prvého obrázku môžete nájsť v Mangu

  • NA PLATFORME

Musím povedať, že tento trend je neskutočne pohodlný, spraví nás vyššími a ešte je aj množstvo výberu akéhokoľvek typu. Takže za mňa určite ÁNO!

  • ŠETRNE K PRÍRODE

Množstvo značiek sa pomaly snaží vyrábať zodpovednejšie s ohľadom na životné prostredie. Živočíšne materiály sa používajú čím ďalej, tým menej a menej. Je to úžasné, že sme aspoň trochu ohľaduplní, aj keď nemôžeme hneď zachrániť túto planétu jedným produktom, predsa je to aspoň malý pokrok.

Tak ktorý trend vás zaujal najviac?

Komentáre

  1. Až na ty boty a kabelky, se na vše těším a vše se mi líbí, hlavně se mi na jaru líbí květiny a pastelové barvy.


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já už se těším až vytáhnu všechna svá saka a už jsem si objednala další! :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto výstredné farby ma už ťahajú od minulého roka. Je to celkom šok keďže dva roky dozadu by som na seba nedala nič iné ako čierne. Ale moc ma to baví a teraz sa vo farbách cítim lepšie ako v čiernej
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekná inšpirácia ♥ Ten ružový kostým je top ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já se nejvíc těším na šaty ♥ Ale bohužel se mi zatím žádné na jaro nepodařilo moc najít :(

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Spíš mě docela mrzí, že z té šetrnosti taky dělají marketing, který se dá oklamat. Což je škoda. Ale jinak výrazné barvy mám ráda a ty šaty jsou tak pěkné a pohodlné, nějaké si musím pořídit.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super inspirace, já se těším jak vytáhnu všechny šaty :-) loni jsem si zamilovala maxi šaty, takže letos určitě plánuji nějaké nové pořídit :-)

    V čem spočívá ženská síla

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3