Zdraví obľúbenci

Myslím, že u každého z nás bolo na prvých priečkach novoročných predsavzaní- jesť zdravšie! Musím sa priznať, že ani u mňa to nebolo inak. A tiež sa priznávam k tomu, že to nedodržujem úplne ako by som chcela, no snažím sa. A aj keď to nie je 100%-né, našla som si mojich chutných obľúbencov. Musím povedať, že "zdravé" môže byť aj poriadne "chutné".

1. Začala by som so SMOOTHIES a MLIEČNYMI NÁPOJMI. Toto je proste tá najlepšia vec a ešte je to aj plné vitamínov.
  • jahodovo-banánový: jahody, 1 banán, 1/4 pohára mandle, 1/2 pohára ovsených vločiek, doplníme s 1 pohárom jogurtu alebo mlieka 
  • banán/ jahody/ čučoriedky alebo rôzne ovocie, ktoré máme doma a doplníme mliekom (pre dochutenie môžeme pridať med alebo syrup)
  • chocolate-peanut butter smoothie: 1 banán, 2 lyžičky arašidového masla, 1 čajová lyžička kakaa, doplníme mliekom
  • škoricový: mandľové mlieko, vanilkový grécky jogurt, ovsené vločky, hnedý cukor, škorica, banán
  • pomaranč, ananás a doplníme vodou alebo mliekom
     









Zistila som, že smoothies mám celkom dosť a napadlo mi, že by som o nich mohla aj napísať- dajte mi vedieť v komentároch, či by vás zaujímal takýto článok.

2. TOASTY s najfarebnejšími možnosťami, na toaste je najlepšie, že je zdravý a môžete si naň dať hocičo, či už niečo slané, sladké alebo plné ovocia.
  • toast s arašidovým maslom a banánom/ jahodami
  • avokádový toast s vajíčkom
  • toast s jogurtom a ovocím (moje obľúbené sú čučoriedky)
3. OVSENÁ KAŠA- doplnená tými najpestrejšími ingredienciami
  • ovocná- plná akéhokoľvek ovocia
  • čokoládová
  • arašidové maslo a banán

4. ALPRO- toto je jednoducho láska...ochutené prírodné mandľové, sójové, kokosové mlieka a teraz nové aj jogurty

5. V poslednej dobe som si nesmierne obľúbila aj BEBE sušienky- namäkko!
Všetky príchute a variácie, ktoré som zatiaľ ochutnala boli výborné a ani 1 ma nesklamala. Najviac msuím oceniť príchuť čučoriedky, aj plnené čokoládou.

Čo by som chcela vyskúšať?
- Aj ja mám svoj malý zoznam, čo zdravé by som chcela raz ochutnať a raz to určite všetko splním:
  • Cheat spread- všetky príchute vyzerajú zaujímavo a chutne, no najviac ma zaujali príchuť Mandle a jahodový cheesecake, Mandle s bielou čokoládou a kokosom. Ochutnali ste už niekedy?
  • Protinella
  • Smoothie bowl
A akých zdravých obľúbencov máte teraz vy? 
-your G...💗

Komentáre

  1. Alpro výrobky jsou super, bohužel moc "přeslazené", ale taky si je často kupuji. :) A smoothie bohužel nemužu dělat, odešel mi mixer. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za nejaké smoothie nápady, potrebujem dobré recepty, neviem aké smoothies si mám urobiť v poslednej dobe! :) A Alpro mám veľmi rada a odkedy som našla ich nedosladzované produkty, je to ešte lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na smoothie ulítávám už asi dva roky a pořád mě to baví :) Vážně to je nejlepší možnost, jak do sebe dostat vitamíny. A Bebe Naměkko si občas taky koupím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tři co chceš vyzkoušet, jsem také ještě nezkoušela. Každopádně jinak mívám podobné snídaně a střídám je. :)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3