Čo je v mojom mobile?

Ahojte...dúfam, že ste si užili to krásne jesenné počasie. Všade naokolo bolo babie leto a ja som si ho neskutočne zamilovala. Samozrejme nesmúťte za krásnym počasím. Prichádza to pokojné obdobie, kedy nám za oknom bude pršať a my budeme v teple pozerať filmy, či čítať knihu a popritom popíjať horúci čaj alebo čokoládu. Ohh už sa teším...

Myslím, že takýto článok sme tu ešte nemali. Tentoraz sa chcem s vami podeliť o moje najobľúbenejšie aplikácie v mojom telefóne IPhone 7. Takže môžme začať...
  1. Ako prvé tu mám samozrejme sociálne siete, ktoré všetci dobre poznáme, takže vám ich tu len vymenujem: Instagram, Facebook, Messenger, Twitter a Snapchat
  2. Potom tu mám niečo pre inšpiráciu:
    • We heart it- toto je moja srdcovka, obrázky a inšpirácie ma naladia aj v ten najhorší deň
    • Pinterest- proste môj najlepší kamarát...keď neviem čo si mám obliecť-Pinterest, keď neviem čo budem kresliť-Pinterest, keď neviem ako si dekorovať izbu-Pinterest...tam nájdem všetko
    • Youtube- toto myslím, že tiež nemusím vysvetľovať 
  3. Úprava fotiek: na úpravu sme už vyskúšali veľmi mnoho aplikácií, no myslím, že najlepšia je aj tak VSCO...a za ňou Instasize
  4. Fotky na insta-stories: na toto používame Unfold
  5. Polaroidy- radi si vytvárame z fotiek polaroidy a potom ich používame na dekoráciu izby...v tomto nám pomáha appka Instants
  6. Instagram veci: HighlightCover (na highlighty) a UNUM (na upravovanie a vytváranie feedu)
  7. Shazam- appka, ktorá vám vyhľadá hocijakú pesničku a kdekoľvek...a nevadí ak aj nemáte pripojenie na internet, ona vám ju uloží a keď budete pripojený, tak si ju tam nájdete
  8. Wish- klasické lacnejšie nakupovanie, viem, že nie každý má rád tieto e-shopy, ale raz za čas to nie je zlé
  9. Duolingo- keďže sa učím popri školskej povinnej angličtine, nemčine aj francúzštinu, Duolingo je skvelá appka na rýchle učenie. Môžete ju použiť hocikde a za pár minút máte za sebou celú lekciu.
  10. Podcasty- toto je konkrétne od Apple, takže som si to nemusela sťahovať, no dala som to sem, pretože poslednú dobu som na tom úplne závislá
Čo hovoríte na tieto appky?...A aké sú zase vaše obľúbené?
Dajte mi vedieť v komentároch...

Komentáre

  1. O Duolingo jsem ještě neslyšela! Jdu si to stáhnout!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok! Určite skvelý nápad ako zazdielať tipy! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujeme veľmi pekne za všetky komentáre. <3